חידת בני גנץ וקמפיין 'הליכוד' • ניתוח אסטרטגי לקראת הבחירות

אסתי פלד No Comments on חידת בני גנץ וקמפיין 'הליכוד' • ניתוח אסטרטגי לקראת הבחירות

האסטרטג משה דבי ויועצת התקשורת לימור בר און, בשיחה על בחירות 2019 ב'מהדורה המרכזית | חידת בני גנץ והאם הוא מסוגל להוביל מהפך בבחירות הקרובות | הצלחת הימין מול בוגי יעלון | קמפיין הליכוד לאחר הגשת כתב אישום | האזינו

בני גנץ צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

האסטרטג הבכיר דבי משה ויועצת התקשורת לימור בר און התראיינו הערב (שני) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן, על מערכת הבחירות שנפתחה עם שלל המפלגות החדשות וחידת בני גנץ והאם יפרוץ לקהלים חדשים? חקירות נתניהו וקמפיין בחירות הליכוד.

חידת בני גנץ – דבי משה: גנץ הצליח ליצור ציפייה סביב הנאום שלו מה יאמר מחר גנץ. כולם מדברים עליו וזה הצלחה גדולה וזה יצר לו צמיחה. גנץ כבר מזנק לכיוון 16 מנדטים. גנץ לא יוכל לספק את הציפייה של העם הוא אין לו מענה מושלם. רק שהוא נותן ציפייה גדולה. אם מחר הוא יצליח לעשות שואו גדול הוא ימשיך לעלות אבל מצד שני הוא יכול לאכזב, הוא יקבל זמן מסך של חמש דקות, קשה מאוד להכניס הכל בקצת זמן.

לימור בר און: האתגר הגדול של גנץ זה לעלות מ-13 מנדטים שקיבל כל עוד הוא לא דיבר, הוא לא צריך את כל הקולות כולם. עד עכשיו הוא העביר מסרים מרכזיים שהרוב מתחברים אליהם. בני גנץ צריך לגרום לאנשים ללכת לקלפי ולשים את הפתק שלו, מהימין הקשה והליכוד והבית היהודי והימין החדש אין לו שם קולות. מהמחנה הציוני ויש עתיד וכחלון הוא לוקח.

משה דבי: 35 מנדטים הביאו יש עתיד והמחנ"צ יחד, לפני כן, הם הביאו 34. היום חוסן לישראל יש עתיד והמחנ"צ זה 34 מנדטים. אולי גבי אשכנזי שיושב על הגדר יכול לקחת מהליכוד מנדטים. הימין הצליח להפוך את יעלון לשמלאני וזה מדהים ביכולת שלהם.

האזינו לשיחה המלאה:

צילום: פלאש 90


0 תגובות